22
листопада
Українська мова . 5-А,
5-Б класи
Тема.
Контрольна робота. Будова слова. Орфографія
Завдання:
виконати онлайн – тести по темі «Будова слова» за посиланням
Українознавство.
6-А клас
Тема.
Хліборобство –традиційна основа українського господарювання. Пошанування хліба
серед українців
Завдання: переглянути відео Хлібороби. Добрі традиції
Підготувати відповіді на питання:
-Чому хліборобство є основою українського господарювання?
-Наведіть приклади пошанування хліба серед українців
Українознавство. 7-А клас
Тема. Народне іконо малювання. Розвиток українського
народного та професійного малярства. Образ Мамая в малярстві
Завдання: переглянути відео Як народжуються ікони
Підготувати розповідь про розвиток українського народного та професійного малярства
19 листопада
Українська мова. 5-А, 5-Б класи
Тема.
Тренувальні вправи. Повторення теми. Підготовка до контрольної роботи
Завдання: повторити матеріал по темі «Будова слова» ( параграфи 17-23), виконати
тести на сторінках 74-75 (вправа 181)
Українознавство
5-А, 5-Б класи
Тема. Український господарський
зв'язок-комунікування. Натуральне
господарство
Завдання: переглянути відео за посиланням, підготувати
розповідь про натуральне господарство
Українознавство. 8 клас
Тема. Українське народне декоративно –ужиткове мистецтво та промисли. Кераміка, ткацтво,
килимарство,ковальство
Завдання: переглянути відео за посиланням, підготувати
презентацію про українське народне декоративно-ужиткове мистецтво та промисли,
зокрема про кераміку, ткацтво, килимарство,ковальство
18 листопада
УкраїнськА , 5- Б класи
Тема.
Написання префіксів. Тренувальні вправи
Завдання:
повторити параграфи 21, 22. Виконати
вправи 171, 172
Українська література. 5-А, 5-Б
класи
Тема. Василь
Королів-Старий «Хуха-Моховинка»
Завдання: прочитати
казку «Хуха-Моховинка» , дати відповіді на питання на сторінці 69, виконати
тести
17 листопада
Українська мова 5-А, 5-Б класи
Тема. Написання префіксів з-, с-, зі, роз-, без-
Завдання: опрацювати параграф 38, переглянути відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Uq-Axi0O2zY, виконати вправи 300, 304
Українська література. 5-А, 5-Б класи
Тема. «Фарбований Лис» Івана Франка. Образ Лиса, риси
його характеру
Завдання: скласти
тести за змістом казки, план до образу Лиса Микити,виконати завдання 11, 12 на
сторінці 58
Українознавство. 6-Б клас
Тема. Українське ремісництво(ткацтво, бондарство,лимарство, гончарство, килимарство)
Завдання: переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PXTzCr6-Shk, підготувати повідомлення про українське ремісництво в давні часи і в сьогоденні
Українознавство. 7-Б клас
Тема. Обереги,пов'язані з певними життєвими ситуаціями, святами та обядами. Українське весілля. Поминальні обряди. Хрестини
Завдання: підготувати усну розповідь про українські обереги, пов'язані з весіллям, поминальними обрядами, хрестинами
15 листопада
Українська мова.
Тема. Написання префіксів пре-, при-, прі-
Завдання:
опраювати параграф 21, переглянути відеоурок
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=u55h1wpF0wo, виконати вправи 169, 175
Українознавство. 6-А клас
Тема.
Українське ремісництво(ткацтво, бондарство,лимарство, гончарство, килимарство)
Завдання:
переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PXTzCr6-Shk, підготувати повідомлення про українське
ремісництво в давні часи і в сьогоденні
Українознавство. 7-А клас
Тема.
Обереги,пов'язані з певними життєвими ситуаціями, святами та обядами.
Українське весілля. Поминальні обряди. Хрестини
Завдання: підготувати усну розповідь про українські обереги, пов'язані з весіллям, поминальними обрядами, хрестинами
12 листопада
Українська мова. 5-А, 5-Б класи
Тема. Правопис
значущих частин слова
Завдання: опрацювати
параграф 21. переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3ZvcTsWmBto, виконати вправи162,165
Українознавство. 5-А, 5-Б класи
Тема. Проєктна
робота. Історія мого села
Завдання: написати проєктну
роботу за планом:
- територіальне розташування села
- історичне походження,
-видатні
мешканці,
-сьогодення
села
Українознавство. 8 клас
Тема. Проєктна робота. Назви вулиць як об'єкт історичної
свідомості та пам'яті
Завдання: написати проєктну роботу
на тему «Назва моєї вулиці, її історичне походження»
10 листопада
Українська література. 5-А, 5-Б
класи
Тема. Іван Франко. «Фарбований Лис». Зміст казки, головні і другорядні персонажі.
Завдання: прочитати казку у підручнику, скласти план змісту казки, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=QJKlZDVpUxQ
Українознавство. 6-Б клас
Тема. Традиційні форми українського господарювання.
Завдання: переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=38_lud6-HFI, дати відповіді на питання «Якими були традиційні форми українського господарювання.
Українознавство. 7-Б клас
Тема. Обереги українців у побуті.
Завдання: переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FCmHhvgL720, підготувати розповідь про те, якими були обереги українців у побуті.
Індивідуальний план роботи під час карантину
19.11.2020
Українська мова 9-А, 9-Б класи
Тема уроку. Складнопідрядні речення з підрядними
означальними частинами.
Завдання: опрацювати
параграф 16, виконати вправу 175, переглянути
Відео урок «Складнопідрядні речення з підрядними означальними
частинами»
Складнопідрядне речення з підрядним означальним
Українська література 9-А клас
Тема уроку. Контрольна робота. Давня українська
література. Тести.
Завдання : виконати роботу в зошитах для контрольних
робіт (зошити з друкованою основою)
Українознавство
5-А клас
Тема уроку. Традиції мого роду
Завдання: переглянути відеоролик «Традиції роду», підготувати розповідь на
тему «Традиції моєї сім`ї”
20.11.2020
Українознавство 6-Б клас
Тема уроку. Сім`я традиційна та сучасна
Завдання: переглянути відео презентацію «Сім`я традиційна та сучасна”,скласти
розповідь про свою сім`ю
Українська мова 9-Б клас
Тема уроку. Синонімічність складнопідрядних речень і
простих речень з відокремленими означеннями
Завдання: повторити параграф 16,
виконати вправу 180
Українська література 9-Б клас
Тема уроку.
Контрольна робота. Давня українська література. Тести.
Завдання: виконати роботу в зошитах для контрольних
робіт(зошити з друкованою основою)
Українознавство 5-Б клас
Тема уроку. Традиції мого роду
Завдання: переглянути
відеоролик «Традиції роду»,
підготувати презентацію про свою родину та її традиції
Українознавство 7 клас
Тема уроку. Родина як творчість. Творчість і діяльність
моєї родини.
Завдання: переглянути відео презентацію «Творча родина», підготувати
розповідь на тему «Моя творча родина»
Українознавство 8 клас
Тема уроку. Тематичне оцінювання
Завдання: виконати онлайн тести по темі «Я- українець»
24.11.2020
Українська мова 9-А, 9-Б класи
Тема уроку. Складнопідрядні речення з підрядними з
підрядними з`ясувальними частинами
Завдання: опрацювати параграф 17, переглянути відео урок
«Складнопідрядні речення з підрядними з`ясувальними частинами», виконати
вправу 187
Українська мова 9 клас. Складнопідрядне речення з підрядним з'ясувальним
Українська література 9-А клас
Тема уроку. І.П.Котляревський.
Життєвий і творчий шлях письменника.
Завдання:
опрацювати матеріал на сторінках 77-78,
переглянути відео пояснення про життя і творчість письменника, скласти хронологічну
таблицю
25.11.2020
Українська література 9-Б клас
Тема уроку. І.П.Котляревський. Життєвий і творчий шлях
письменника.
Завдання:
опрацювати матеріал на сторінках 77-78,
переглянути відео пояснення про життя і творчість письменника, скласти
хронологічну таблицю
Українська мова 9-А клас
Тема уроку. Складнопідрядні речення з підрядними
з`ясувальними частинами. Тренувальні
вправи
Завдання: повторити параграф 17, виконати вправи 186, 188
Українознавство 6-А клас
Тема уроку. Дерево мого роду як дерево життя(світове
дерево)
Завдання: переглянути відеопрезентацію «Дерево мого
роду», намалювати родинне дерево
Українська література 9-А клас
Тема уроку. І. П. Котляревський «Енеїда». Історія
створення поеми, зміст твору
Завдання: прочитати поему «Енеїда», опрацювати матеріал
на сторінках 95-96, вивчити напам’ять уривок з
поеми від слів «Еней був парубок моторний…(початок поеми)до
слів «К чортам і щоб і дух не пах
26.11.2020
Українська мова 9-А, 9-Б класи
Тема уроку.Складнопідрядні речення з підрядними
обставинними частинами місця, часу
Завдання: опрацювати параграф 18, переглянути відео
урок «Складнопідрядні речення з
підрядними обставинними частинами», виконати вправи 200,202
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними частинами
Українська література 9-А клас
Тема уроку. І. П. Котляревський «Енеїда». Історія
створення поеми, зміст твору
Завдання: прочитати поему «Енеїда», опрацювати матеріал
на сторінках 95-96, вивчити напам’ять уривок з
поеми від слів «Еней був парубок моторний…(початок поеми)до
слів «К чортам і щоб і дух не пах»
Українознавство 5-А клас
Тема уроку. Наша
мова калинова
Завдання: переглянути відеоролик «Наша мова калинова», дати відповідь на
запитання «За що я люблю свою рідну мову»
27.11.2020
Українознавство 6-Б клас
Тема уроку. Дерево мого роду як дерево життя(світове
дерево)
Завдання: переглянути відеопрезентацію «Дерево мого
роду», намалювати родинне дерево
Українська мова 9-Б клас
Тема уроку. Складнопідрядне речення з підрядними
обставинними місця і часу. Тренувальні вправи
Завдання: виконати вправи 208-210
Українська література 9-Б клас
Тема уроку. І. П. Котляревський «Енеїда». Історія
створення поеми, зміст твору
Завдання: прочитати поему «Енеїда», опрацювати матеріал
на сторінках 95-96, вивчити напам’ять уривок з
поеми від слів «Еней був парубок моторний…(початок поеми)до
слів «К чортам і щоб і дух не пах»
Українознавство 5-Б клас
Тема уроку. Наша
мова калинова
Завдання: переглянути відеоролик «Наша мова калинова», дати відповідь на
запитання «За що я люблю свою рідну мову»
Українознавство 7 клас
Тема уроку. Календарно- обрядове коло як звичай, як об'єнання родини в
рід
Завдання: переглянути відео презентацію «Календарно –
обрядове коло українців, створити власну презентацію про календарно-обрядові
свята українців
Календарно – обрядове коло українців
Українознавство 8 клас
Тема уроку. Діалог як основа взаєморозуміння. Вербальне
та невербальне спілкування.
Завдання: переглянути відеоролик «Діалог або як розмовляють»,
опрацювати поняття про вербальне та невербальне
спілкування, дати відповідь на питання «Чи правильно ми спілкуємося»
Немає коментарів:
Дописати коментар