Дистанційне навчання

План роботи на карантин 18.03-03.04
План роботи на карантин 06.04-24.04
План роботи на карантин 27.04-08.05
План роботи на карантин 12.05-29.05

30.03.2020

Українська мова 8-А, 8-Б класи
 Тема уроку. Відокремлені обставини
Завдання: Опрацювати § 36. Переглянути відеоурок. Виконати вправи 425, 428




Українознавство 6 клас
 Тема уроку. Відомі українські державотворці. 
Завдання: переглянути відеопояснення "Славетні українці"

31.03.2020

Українська мова 8-А, 8-Б класи
 Тема уроку. Відокремлені додатки
Завдання: Опрацювати § 37. Переглянути відеоурок. Виконати вправи 440, 441

Українська література 8-А, 8-Б класи
 Тема уроку. В.Дрозд "Білий кінь Шептало". Сюжет твору.
Завдання: Прочитати твір. Скласти план оповідання і записати в зошити з української літератури.

Українознавство 5 клас
 Тема уроку. Світове українство. Українська діаспора
Завдання: переглянути відеопояснення "Українська діаспора". Дати відповідь на питання: "Що таке діаспора?"


02.04.2020

Українська мова 8-А, 8-Б класи
 Тема уроку. Відокремлені уточнюючі члени речення.
Завдання: Опрацювати § 38. Переглянути відеоурок "Уточнюючі члени речення". Виконати вправи 448, 449


Українська література 8-А, 8-Б класи
 Тема уроку. Проблеми людини у творі В.Дрозда "Білий кінь Шептало". 
Завдання: Переглянути відеоурок. Виписати з оповідання В.Дрозда "Білий кінь Шептало" 7-10 фраз, які навчають бути особистістю.


Українознавство 7 клас
 Тема уроку. Українська авіація та космонавтика
Завдання: переглянути відеопояснення "Космонавтика України". 


03.04.2020

Українська література 8-А, 8-Б класи
 Тема уроку. Ю.Винничук "Місце для дракона". Сюжет повісті. 
Завдання: Прочитати 1,2 розділи повісті. Подумати над питаннями на ст. 145, відповідь на 9 питання записати у зошит. 

Українознавство 8-А, 8-Б класи
 Тема уроку. Розвиток української мови та основні заборони на її шляху.
Завдання: переглянути відеоорозповідь"5 заборон української мови". 


06.04.2020

Українська мова 8-А, 8-Б класи
 Тема уроку. Синтаксичний розбір речення. Тренувальні вправи.
Завдання: Ознайомитися зі схемою розбору простого ускладненого речення на ст. 252. Виконати вправи 452, 454.(1-3 речення розібрати за схемою)




Українознавство 6 клас
 Тема уроку. Контрольна робота. 
Завдання: написати есе "За що я люблю Україну"


07.04.2020

Українська мова 8-А, 8-Б класи
 Тема уроку. Розвиток мовлення. Ділові папери. Протокол. Особливості його будови
Завдання: Опрацювати матеріал у підручнику на сторінках 169-172.  Виконати вправу 294. Переглянути відеопрезентацію "Ділові папери"




Українська література 8-А, 8-Б класи
 Тема урокуЮ.Винничук "Місце для дракона". Сюжет повісті. 
Завдання: Прочитати 4-7 розділи(ст196-206) або скористатися аудіокнигою "Місце для дракона".



Українознавство 5-А, 5-Б класи
 Тема уроку. Міжнародні відносини України.
Завдання: переглянути відеопояснення "Міжнародні відносини України". 




09.04.2020

Українська мова 8-А, 8-Б класи
 Тема уроку. Узагальнення з теми "Відокремлені члени речення". Тренувальні вправи.
Завдання: Виконати тести по темі "Відокремлені члени речення"(1-12).
Посилання на тести :http://ridnamova.kiev.ua/html_test/6.6.2-test.html



Українська література 8-А, 8-Б класи
 Тема уроку. Парадокс: Грицько - поет і християнин.Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
Завдання: Переглянути відеоролик "Місце для дракона Ю.Винничука" . Написати невеликий твір-роздум на тему "Добро чи зло перемогло в повісті Ю.Винничука "Місце для дракона" (обсяг 1 сторінка)





Українознавство 7 клас
 Тема уроку. Українські космонавти. Екологічні аспекти розвитку космонавтики.
Завдання: переглянути відео "Перший космонавт незалежної України – Леонід Каденюк". 




10.04.2020

Українознавство 8-А, 8-Б класи
 Тема уроку. Традиція національного та патріотичного виховання княжої та козацької доби.
Завдання: переглянути фільм за твором М. Гоголя "Тарас Бульба"







17.04.2020


Українська  література 8 –А, 8-Б класи
Тема . Валентин Чемерис  «Вітька +Галя, або повість про 
перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів із  села Великі Чаплі. Робота над змістом твору.
Завдання: прочитати розповідь про письменника(с.208), зміст повісті(с.208-219) ,  дати відповіді (усно) на питання на 
с.219-220.
Переглянути  буктрейлер повісті «Вітька+Галя, або повість про перше кохання»



Українознавство 8-А, 8-Б класи
Тема.Цікаві факти про українську мову.
Завдання: переглянути відеоролик  «15 цікавих фактів про українську мову».


Дати відповідь(письмово) на питання:  «Що нового я дізнався  або дізналася про українську мову?»

27. 04.2020

Українська мова 8-А,8- Б класи
Тема уроку. Повторення. Просте речення, члени речення.

Завдання: з метою повторення вивченого про речення та його члени, перегляньте відео урок на тему «Просте речення» 


виконайте вправи462, 463.

Українознавство 6 клас
Тема уроку. Києво- Могилянська  академія- міжнародний освітній центр.

Завдання: переглянути відео «Віват, академія!», написати про свої враження.


28.04.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення.  Синтаксичний розбір речення за членами.

Завдання: повторити про головні та другорядні члени речення,  пригадати послідовність розбору речення за членами, переглянути відеопояснення «Синтаксичний розбір простого речення». 


Виконати вправи 462, 463.


Українська література 8-А, 8-Б  класи
Тема уроку. Дружба і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення у творі В .Чемериса «Вітька + Галя, або повість про перше кохання».
Завдання: прочитати розділи  повісті «Творчі муки Федька Котигорошка», « І куди тільки техніка  дивиться»,  «Серенада», преглянути  буктрейлер  до  повісті, дати відповіді на питання на с.219-220.Виписати у робочий зошит портретні характеристики Вітьки Горобця, Федька Котигорошка та Галі Козачок.



Українознавство 5 клас
Тема уроку. Тематичне оцінюванння  по темі «Україна та 
українці в світі»

Завдання: написати твір – роздум на тему «Нашого цвіту  по всьому світу».

30.04.2020

Українська мова 8-А , 8-Б класи
Тема уроку. Повторення. Синтаксичний розбір речення.

Завдання: переглянути відеоурок  на тему  «Синтаксис простого речення»,  повторити  параграфи 28-30, виконати вправи 300, 302.





Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.

Завдання: Прочитати другу частину повісті  «Голуба куниця», написати  невеликий твір – роздум на тему «Як проблеми дорослішання  В.Чемерис порушив у творі  «Вітька+Галя…» (1с.)

Українознавство 7 клас
Тема уроку. Популярні у світі сучасні українські  ігрові програмні продукти («Козаки», «Сталкер»).

Завдання: переглянути відео «Сучасні  українські ігрові програмні продукти «Козаки», «Сталкер», написати про свої враження від перегляду у зошити.




04.05.2020

Українська мова 8-А,  8-Б  класи
Тема уроку. Підготовка  до конрольного диктанту.

Завдання: повторити правила вживання апострофа у словах, правила написання прислівників  разом, окремо або через дефіс, написання часток і сполучників разом, окремо або через дефіс. Виконати вправи 199,203.

Українознавство 6 клас
Тема уроку. Зарубжіні  історики, географи, мандрівники про Україну(Геродот, Г.Л. де Боплан, П.Алеппський).
Завдання : переглянути відео, підготувати повідомлення про дослідників України (на вибір).




05.05.2020

 Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема  уроку.  Контрольний семестровий диктант.
Завдання: написати  аудіодиктант   на тему "У морі"



Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема  уроку. Характеристика  образів  Вітька, Федька і Галі з повісті В.Чемериса  «Вітька+Галя, або повість про перше кохання».
Завдання: Переглянути відео урок  на тему 


Дати відповідь на  питання:
-Якому герою(героїні) повісті ви найбільше симпатизуєте і чому?
 Підготуйте розповідь про героя твору, який найбільше  сподобався.

Українознавство 5 клас
Тема уроку .Повторення і узагальнення вивченого матеріалу  в кінці року.
Завдання: повторити вивчений матеріал по темі «Моя держава- Україна», скласти тести по темі «Моя держава- Україна».

07. 05.2020

Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення. Речення з відокремленими членами . Розділові знаки.
Завдання: щоб повторити відокремлені члени речення та вживання розділових знаків, потрібно переглянути відео урок  «Відокремлені члени речення». Виконати вправи 476, 477.



Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу. Підготовка до контрольної роботи.
Завдання: виконати тести по темі «Український гумор»

1. Псевдонім Сивенький обрав собі:
      а) М.
Старицький;                         
     б) М.
Лисенко; 
  в) Є. Дудар;       
  г) В. Самійленко.

2. В.Самійленко, у сьомому класі гімназії почав перекладати:
а) повість Д. Дефо “Робінзон Крузо”;
 
б) п’єсу Ж.-Б.Мольєра “Міщанин-шляхтич”;
 
в) поему “Іліада” Гомера;
 
г) героїчний епос “Слово про Ігорів похід” невідомого автора.

3. Вірш В. Самійленка, який користувався незмінною популярністю серед студентської молоді завдяки своїй гострій викривальній спрямованості:
а) “На печі”;                                в) “Ельдорадо”;
б) “Патріот Іван”;                       г) “Патріоти”.

4. У вірші “Патріоти” В. Cамійленко висміює:
а) неробство;                               в) цнотливість;
б) шахрайство;                           г) безчестя.

5. Хто з героїв казки Є. Дудара “Червона Шапочка” так висловився: “Гроші давай… Тоді я тебе з’їм?”
а) Вовк;                                                 в) бабуся;
б) Червона Шапочка;                           г) мисливець.

6. Кому з героїв сатиричної оповіді Є. Дудара “Слон і мухи” належить фраза: “Я не бачу ніякого Слона… Ніякого Слона в природі ніколи не було і нема!?” Так уважає Муха:
а) найсерйозніша учена;                     в) співповідач;
б) оратор;                                             г) доповідач.



7. Є. Дудар – видатний український:                                         
а) поет; 
                                           в) гуморист; 
б) історик; 
                                      г) педагог.

8. До яких літературних  жанрів звертається Є. Дудар?
а) Усмішки, анекдота, драми;        в) гуморески, повісті, новели; 
б) байки, поезії, трагікомедії; 
       г) байки, гуморески, фейлетона.

9. У якому творі розповідається про те, що всі (лакеї й пани) добре володіють іноземними мовами, крім своєї?
а) “Патріоти” В.Самійленка;
                    в) “Слон і Мухи” Є. Дударя; 
б) “Ельдорадо” В.
Самійленка;                г) “Лісова казка” Є. Дударя.

10. З якого твору цитата: “І доповіли у звіті на тисяча колод, що лісові не загрожують найстрашніші пожежі?”
а) “Слон і Мухи” Є. Дударя;
                   в) “На печі” В. Самійленка;
б) “Лісова казка” Є. Дударя;
                   г) “Патріоти” В. Самійленка.

11. За що хвалили лісове господарство?
а) вчасне вжиття заходів щодо охорони лісу;
б) регулярне виконання плану;
в) якісну інвентаризацію;
г) неухильне дотримання правил техніки безпеки.

12. Сатира це:
а) основний засіб вираження смислових і емоційних особливостей висловлюваного; виявляється в послідовній зміні складників інтонації;
б) розділ літературознавства, що здійснює аналіз, дає оцінку й тлумачення змісту творів сучасної літератури, визначає їх місце в житті суспільства, окремого колективу;
в) образний вираз, суть якого полягає у зменшенні розмірів, сили, значення зображуваного явища, підсилює виразність мови;
г) вид художньої літератури у прозі чи віршах, де зображення здійснюється через різні осміювання, критику всього негативного.


Українознавство 7  клас
                                                                                                             
Тема уроку. Тематичне оцінювання. Україна та українці в світі.

Завдання: написати есе "Роль української діаспори у долі України" 



08. 05.2020

Українознавство 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Тематичне оцінювання. Моя держава Україна.

Завдання: Написати твір - роздум на тему: "За що я люблю Україну"


12.05.2020

 Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема  уроку.  Розвиток мовлення. Інтерв'ю в публіцистичному стилі.
Завдання: Опрацювати матеріал у підручнику на с. 211,213. Виконати усно вправи 375, 376. Скориставшись пам'яткою "Як підготуватись до інтерв'ю", візьміть у старшої людини інтерв'ю, запишіть у зошити, надавши йому ознак публіцистичного стилю.


Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема  уроку. Контрольна робота. З української прози. Український гумор. Тести
Завдання: Виконати тести для контрольної роботи 


1.      Хто у творі «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» мав прізвисько Жучок?
 А) Федько Котигорошко;     
 Б) Петро Білий;    
 В) Вітька Горобець;
 Г) Галька Козачок.

              2. За повістю В. Дрозда “Білий кінь Шептало” виберіть правильну відповідь:
а) образи твору мають алегоричну основу;
б) кінь Шептало не повернувся на конюшню;
в) Шептало був гнідим;
г) конюх Степан не любив коней, тому часто їх бив.

3.      Чого не робив Федько з повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про
перше кохання» для закоханого Вітьки?
А складав серенаду                   
Б давав списувати домашні завдання
В написав вірша до газети          
 Г добував гроші для кіно

4.       Визначте рядок, у якому зазначено проблеми, порушені в оповіданні
В. Дрозда «Білий кінь Шептало».
А Проблема знищення природних багатств, рідкісних рослин;
Б збереження навколишнього середовища;
В проблема людини в суспільстві, її знеособлення, питання дійсності та мрії;
Г питання збереження деяких видів тварин;
Д питання міжособистісних стосунків у робочому колективі.

5.  Предки Шептала (В. Дрозда “Білий кінь Шептало”):
а) були спортивними конями;                   
б)  виступали в цирку;
в) возили коней;                                         
г) брали участь у військових подіях.

6.  Визначте жанр твору Ю. Винничука “Міце для дракона”:
а) оповідання;    
б) казка;        
в) повість-казка;          
г) легенда.

7.      Дракон Грицько з повісті-казки Ю. Винничука нагадував князівні при першій зустрічі
А квіточку
Б сонечко
В бджілку
Г метелика
8.  Чого навчив Пустельник дракона (Ю. Винничук “Місце для дракона”):
а) співати;    
б) танцювати;        
в) читати;          
г) писати.

9.Сватання до Галі Козачок у сюжеті повісті В. Чемериса є:
А експозицією
Б зав’‎язкою
В кульмінаційним моментом
Г розв’‎язкою

10.  Хто вбив дракона у творі Ю. Винничука “Місце для дракона”:
а)  Пустельник;  
б) пан Лаврін;    
в) джура; 
гКельбас із Цюкалівки.

11. Люботинському князеві з повісті-казки Ю. Винничука потрібен був дракон, щоб
А знайти собі зятя
Б прославитися в битві з ним
В настрахати ворогів
Г залучити туристів

12.Укажіть художні засоби, які містить цитата «Привабливість теплого надвечір*я мертвіла, опадала, як зжовклий лист під буйним поривом осіннього вітру»:
А) гіпербола, порівняння;
Б) літота, анафора;
В) фразеологізм, епітет;
Г) метафора, порівняння.

13. Установіть відповідність між сюжетним елементом й уривком з твору
А зав’язка                            1 повернення Шептала до конюшні
Б розвиток дії                     2 відчуття справжнього щастя на волі
В кульмінація                     3 життєві перипетії Шептала
Г розвязка              4 конюх Степан із Шепталом вирушив за зеленим харчем
                                               5 знайомство читача з білим конем

14. Установіть відповідність між літературними героями та їхніми характеристиками.
1 «Який із нього єретик? Молоде ще, зелене»        А Шептало («Білий кінь Шептало»)
2 «Серед усіх робіт він найбільше                            Б Пустельник («Місце для дракона»)
недолюблював крутити привід і їздити до міста»
3 «Але навіть він своїм приземленим                      В Грицько («Місце для дракона»)
розумом тямкує тимчасовість своєї
влади над Шепталом»
4 «Держава спала. Я мусив її розбудити,                 Г Настуня («Місце для дракона»)
поки був дракон, я мав сенс життя»                        
                                                                                      Ґ Степан («Білий кінь Шептало»)

Українознавство 5-А, 5-Б класи
Тема уроку .Повторення і узагальнення вивченого матеріалу  в кінці року.
Завдання: повторити вивчений матеріал по темі «Моя держава- Україна», дати відповіді на питання:
1. Що я дізнався(дізналася) про історичне минуле мого народу?
2. Хто з українськиз державотворців мені найбільше запам'ятався? Чому?

14. 05.2020

Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи.
Завдання: Повторити матеріал по темі "Просте ускладнене речення". Переглянути відеоурок на цю тему. Виконати вправу 338




Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Література рідного краю. Гумор у творчості рівненських поетів.
Завдання: прочитати гумористичні твори Леоніда Куліша, дати відповідь на питання: які теми порушує у своїх творах Леонід Куліш?


Українознавство 7  клас
                                                                                                             
Тема уроку. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.

Завдання:повторити вивчений матеріал, дати відповіді на питання.
  1.Що нового я дізнався(дізналася) на уроках українохнавства?
  2. Які сучасні українські ігрові програмні продукти мені подобаються?


15.05.2020

Українознавство 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Українські образи та мотиви у світовому мистецтві.

Завдання: Переглянути відео "Українські образи та мотиви у світовому мистецтві"


Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Позакласне читання. Бесіда про самостійно прочитані твори.

Завдання: Написати відгук на самостійно прочитаний твір, що найбільше вразив і запам'ятався

18.05.2020

Українська мова 8-А,  8-Б  класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи.
Завдання: повторити правила вживання апострофа у словах, правила написання прислівників  разом, окремо або через дефіс, написання часток і сполучників разом, окремо або через дефіс. Скласти словникові диктанти на повторені орфограми.

Українознавство 6 клас
Тема уроку. Тематичне оцінювання. Україна та українці у світі.
Завдання : переглянути відео, підготувати повідомлення про роль української діаспори в житті українців.





19.05.2020

 Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема  уроку.  Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.
Завдання: виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/7999



Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема  уроку. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу
Завдання: виконати тести за посиланням  https://naurok.com.ua/test/start/158942


Українознавство 5 клас
Тема уроку .Повторення і узагальнення вивченого матеріалу  в кінці року.
Завдання: повторити вивчений матеріал по темі «Моя держава- Україна», скласти тести по темі «Моя держава- Україна».

21. 05.2020

Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу за рік. 
Завдання: повторити вивчений матеріал, виконати вправи 474, 476.



Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу у ІІ семестрі.
Завдання: повторити вивчений матеріал,скласти тести за вивченим матеріалом.

Українознавство 7  клас
                                                                                                             
Тема уроку. Повторення і узагальнення в кінці року.
Завдання: створити презентацію до вивченого матеріалу(на одну із тем)



22. 05.2020

Українознавство 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Тематичне оцінювання. Україна та українці в світі.

Завдання: Написати есе "Нашого цвіту по всьому світу"

25.05.2020

Українська мова 8-А,  8-Б  класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу за рік.
Завдання: повторити вивчений матеріал, скласти тести по вивченому матеріалу.
Українознавство 6 клас
Тема уроку. Повторення і узагальнення в кінці року.
Завдання : повторити вивчений матеріал за рік.




26.05.2020

 Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема  уроку.  Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.
Завдання: виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/7999



Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема  уроку. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу
Завдання: виконати тести за посиланням  https://naurok.com.ua/test/start/158942


Українознавство 5 клас
Тема уроку .Повторення і узагальнення вивченого матеріалу  в кінці року.
Завдання: повторити вивчений матеріал за ІІ семестр

28. 05.2020

Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу за рік. 
Завдання: повторити вивчений матеріал, виконати вправу 468



Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу у ІІ семестрі.
Завдання: повторити вивчений матеріал, підготувати буктрейлер до вивченого твору ( на вибір).

Українознавство 7  клас
                                                                                                             
Тема уроку. Повторення і узагальнення в кінці року.
Завдання:скласти тести по вивченому матеріалу(на одну із тем)




29. 05.2020

Українознавство 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.

Завдання: Скласти тести по вивченому матеріалу(на одну із тем).















Немає коментарів:

Дописати коментар

ЯК ПАРОСТЬ ВИНОГРАДНОЇ ЛОЗИ Плекайте мову. Пильно й ненастанно Політь бур'ян. Чистіша від сльози Вона хай буде. Вірно і с...