План роботи на карантин 06.04-24.04
План роботи на карантин 27.04-08.05
План роботи на карантин 12.05-29.05
30.03.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Відокремлені обставини
Завдання: Опрацювати § 36. Переглянути відеоурок. Виконати вправи 425, 428
Українознавство 6 клас
Тема уроку. Відомі українські державотворці.
Завдання: переглянути відеопояснення "Славетні українці"
31.03.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Відокремлені додатки
Завдання: Опрацювати § 37. Переглянути відеоурок. Виконати вправи 440, 441
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. В.Дрозд "Білий кінь Шептало". Сюжет твору.
Завдання: Прочитати твір. Скласти план оповідання і записати в зошити з української літератури.
Українознавство 5 клас
Тема уроку. Світове українство. Українська діаспора
Завдання: переглянути відеопояснення "Українська діаспора". Дати відповідь на питання: "Що таке діаспора?"
02.04.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Відокремлені уточнюючі члени речення.
Завдання: Опрацювати § 38. Переглянути відеоурок "Уточнюючі члени речення". Виконати вправи 448, 449
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Проблеми людини у творі В.Дрозда "Білий кінь Шептало".
Завдання: Переглянути відеоурок. Виписати з оповідання В.Дрозда "Білий кінь Шептало" 7-10 фраз, які навчають бути особистістю.
Українознавство 7 клас
Тема уроку. Українська авіація та космонавтика
Завдання: переглянути відеопояснення "Космонавтика України".
03.04.2020
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Ю.Винничук "Місце для дракона". Сюжет повісті.
Завдання: Прочитати 1,2 розділи повісті. Подумати над питаннями на ст. 145, відповідь на 9 питання записати у зошит.
Українознавство 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Розвиток української мови та основні заборони на її шляху.
Завдання: переглянути відеоорозповідь"5 заборон української мови".
06.04.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Синтаксичний розбір речення. Тренувальні вправи.
Завдання: Ознайомитися зі схемою розбору простого ускладненого речення на ст. 252. Виконати вправи 452, 454.(1-3 речення розібрати за схемою)
Українознавство 6 клас
Тема уроку. Контрольна робота.
Завдання: написати есе "За що я люблю Україну"
07.04.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Розвиток мовлення. Ділові папери. Протокол. Особливості його будови
Завдання: Опрацювати матеріал у підручнику на сторінках 169-172. Виконати вправу 294. Переглянути відеопрезентацію "Ділові папери"
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Ю.Винничук "Місце для дракона". Сюжет повісті.
Завдання: Прочитати 4-7 розділи(ст196-206) або скористатися аудіокнигою "Місце для дракона".
Українознавство 5-А, 5-Б класи
Тема уроку. Міжнародні відносини України.
Завдання: переглянути відеопояснення "Міжнародні відносини України".
09.04.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Узагальнення з теми "Відокремлені члени речення". Тренувальні вправи.
Завдання: Виконати тести по темі "Відокремлені члени речення"(1-12).
Посилання на тести :http://ridnamova.kiev.ua/html_test/6.6.2-test.html
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Парадокс: Грицько - поет і християнин.Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
Завдання: Переглянути відеоролик "Місце для дракона Ю.Винничука" . Написати невеликий твір-роздум на тему "Добро чи зло перемогло в повісті Ю.Винничука "Місце для дракона" (обсяг 1 сторінка)
Українознавство 7 клас
Тема уроку. Українські космонавти. Екологічні аспекти розвитку космонавтики.
Завдання: переглянути відео "Перший космонавт незалежної України – Леонід Каденюк".
10.04.2020
Українознавство 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Традиція національного та патріотичного виховання княжої та козацької доби.
Завдання: переглянути фільм за твором М. Гоголя "Тарас Бульба"
17.04.2020
Українська
література 8 –А, 8-Б класи
Тема . Валентин Чемерис «Вітька +Галя, або
повість про
перше кохання». Гумористична повість про життя і
пригоди школярів із села Великі Чаплі. Робота над змістом твору.
Завдання: прочитати розповідь про письменника(с.208), зміст
повісті(с.208-219) , дати відповіді (усно) на
питання на
с.219-220.
Переглянути буктрейлер повісті
«Вітька+Галя, або повість про перше кохання»
Українознавство 8-А, 8-Б класи
Тема.Цікаві факти про українську мову.
Завдання: переглянути
відеоролик «15 цікавих фактів про українську мову».
Дати відповідь(письмово) на питання: «Що
нового я дізнався або дізналася про українську мову?»
27. 04.2020
Українська мова 8-А,8- Б класи
Тема уроку. Повторення. Просте речення, члени речення.
Завдання: з
метою повторення вивченого про речення та його члени, перегляньте відео урок на
тему «Просте речення»
виконайте вправи462, 463.
Українознавство 6 клас
Тема уроку. Києво- Могилянська академія- міжнародний
освітній центр.
Завдання: переглянути відео «Віват, академія!», написати про
свої враження.
28.04.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення. Синтаксичний розбір
речення за членами.
Завдання: повторити про головні та другорядні члени
речення, пригадати послідовність розбору речення за членами,
переглянути відеопояснення «Синтаксичний розбір простого речення».
Виконати
вправи 462, 463.
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Дружба і перше кохання, вірність і перший
поцілунок, дуель і перше побачення у творі В .Чемериса «Вітька + Галя, або
повість про перше кохання».
Завдання: прочитати розділи повісті «Творчі
муки Федька Котигорошка», « І куди тільки техніка дивиться», «Серенада»,
преглянути буктрейлер до повісті, дати
відповіді на питання на с.219-220.Виписати у робочий зошит портретні
характеристики Вітьки Горобця, Федька Котигорошка та Галі Козачок.
Українознавство 5 клас
Тема уроку. Тематичне оцінюванння по темі
«Україна та
українці в світі»
Завдання: написати твір – роздум на тему «Нашого
цвіту по всьому світу».
30.04.2020
Українська мова 8-А , 8-Б класи
Тема уроку. Повторення. Синтаксичний розбір речення.
Завдання: переглянути відеоурок на
тему «Синтаксис простого речення», повторити параграфи 28-30, виконати вправи 300,
302.
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Дитячі проблеми в дорослому житті,
передані засобами гумору.
Завдання: Прочитати другу частину повісті «Голуба
куниця», написати невеликий твір – роздум на тему «Як проблеми
дорослішання В.Чемерис порушив у творі «Вітька+Галя…»
(1с.)
Українознавство 7 клас
Тема уроку. Популярні у світі сучасні
українські ігрові програмні продукти («Козаки», «Сталкер»).
Завдання: переглянути відео
«Сучасні українські ігрові програмні продукти «Козаки», «Сталкер»,
написати про свої враження від перегляду у зошити.
04.05.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Підготовка до конрольного
диктанту.
Завдання: повторити правила вживання апострофа у
словах, правила написання прислівників разом, окремо або через
дефіс, написання часток і сполучників разом, окремо або через дефіс. Виконати
вправи 199,203.
Українознавство 6 клас
Тема уроку. Зарубжіні історики, географи, мандрівники
про Україну(Геродот, Г.Л. де Боплан, П.Алеппський).
Завдання : переглянути відео, підготувати повідомлення
про дослідників України (на вибір).
05.05.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Контрольний
семестровий диктант.
Завдання: написати аудіодиктант на
тему "У морі"
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку.
Характеристика образів Вітька, Федька і Галі з повісті
В.Чемериса «Вітька+Галя, або повість про перше кохання».
Завдання: Переглянути відео урок на
тему
Дати відповідь на питання:
-Якому герою(героїні) повісті ви найбільше
симпатизуєте і чому?
Підготуйте розповідь про героя твору, який
найбільше сподобався.
Українознавство 5 клас
Тема уроку .Повторення і узагальнення вивченого
матеріалу в кінці року.
Завдання: повторити вивчений матеріал по темі «Моя
держава- Україна», скласти тести по темі «Моя держава- Україна».
07. 05.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення. Речення з відокремленими
членами . Розділові знаки.
Завдання: щоб повторити відокремлені члени речення та
вживання розділових знаків, потрібно переглянути відео
урок «Відокремлені члени речення». Виконати вправи 476, 477.
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу. Підготовка
до контрольної роботи.
Завдання: виконати тести по темі «Український
гумор»
1. Псевдонім Сивенький
обрав собі:
а) М. Старицький;
б) М. Лисенко;
а) М. Старицький;
б) М. Лисенко;
в) Є. Дудар;
г)
В. Самійленко.
2. В.Самійленко, у сьомому класі гімназії почав перекладати:
а) повість Д. Дефо “Робінзон Крузо”;
б) п’єсу Ж.-Б.Мольєра “Міщанин-шляхтич”;
в) поему “Іліада” Гомера;
г) героїчний епос “Слово про Ігорів похід” невідомого автора.
а) повість Д. Дефо “Робінзон Крузо”;
б) п’єсу Ж.-Б.Мольєра “Міщанин-шляхтич”;
в) поему “Іліада” Гомера;
г) героїчний епос “Слово про Ігорів похід” невідомого автора.
3. Вірш В. Самійленка, який користувався незмінною
популярністю серед студентської молоді завдяки своїй гострій викривальній
спрямованості:
а) “На печі”; в) “Ельдорадо”;
б) “Патріот Іван”; г) “Патріоти”.
4. У вірші
“Патріоти” В. Cамійленко висміює:
а) неробство; в)
цнотливість;
б) шахрайство; г) безчестя.
5. Хто з героїв казки Є. Дудара “Червона Шапочка” так
висловився: “Гроші давай… Тоді я тебе
з’їм?”
а) Вовк; в) бабуся;
б) Червона Шапочка; г) мисливець.
6. Кому з героїв сатиричної оповіді Є. Дудара “Слон і мухи”
належить фраза: “Я не бачу ніякого Слона…
Ніякого Слона в природі ніколи не було і нема!?” Так уважає Муха:
а) найсерйозніша учена; в) співповідач;
б) оратор; г) доповідач.
7. Є. Дудар
– видатний український:
а) поет; в) гуморист;
б) історик; г) педагог.
а) поет; в) гуморист;
б) історик; г) педагог.
8.
До яких літературних жанрів звертається Є. Дудар?
а) Усмішки, анекдота, драми; в) гуморески, повісті, новели;
б) байки, поезії, трагікомедії; г) байки, гуморески, фейлетона.
а) Усмішки, анекдота, драми; в) гуморески, повісті, новели;
б) байки, поезії, трагікомедії; г) байки, гуморески, фейлетона.
9. У якому творі розповідається про
те, що всі (лакеї й пани) добре володіють іноземними мовами, крім своєї?
а) “Патріоти” В.Самійленка; в) “Слон і Мухи” Є. Дударя;
б) “Ельдорадо” В. Самійленка; г) “Лісова казка” Є. Дударя.
а) “Патріоти” В.Самійленка; в) “Слон і Мухи” Є. Дударя;
б) “Ельдорадо” В. Самійленка; г) “Лісова казка” Є. Дударя.
10. З якого твору цитата: “І доповіли
у звіті на тисяча колод, що лісові не загрожують найстрашніші пожежі?”
а) “Слон і Мухи” Є. Дударя; в) “На печі” В. Самійленка;
б) “Лісова казка” Є. Дударя; г) “Патріоти” В. Самійленка.
а) “Слон і Мухи” Є. Дударя; в) “На печі” В. Самійленка;
б) “Лісова казка” Є. Дударя; г) “Патріоти” В. Самійленка.
11. За що хвалили лісове господарство?
а) вчасне вжиття заходів щодо
охорони лісу;
б) регулярне виконання плану;
в) якісну інвентаризацію;
г) неухильне дотримання правил
техніки безпеки.
12. Сатира – це:
а) основний засіб вираження смислових і емоційних
особливостей висловлюваного; виявляється в послідовній зміні складників
інтонації;
б) розділ літературознавства, що здійснює аналіз, дає
оцінку й тлумачення змісту творів сучасної літератури, визначає їх місце в
житті суспільства, окремого колективу;
в) образний вираз, суть якого полягає у зменшенні
розмірів, сили, значення зображуваного явища, підсилює виразність мови;
г) вид художньої літератури у прозі чи віршах, де
зображення здійснюється через різні осміювання, критику всього негативного.
Українознавство 7 клас
Тема уроку. Тематичне оцінювання. Україна та українці в світі.
Завдання: написати есе "Роль української діаспори у долі України"
08. 05.2020
Українознавство 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Тематичне оцінювання. Моя держава Україна.
Завдання: Написати твір - роздум на тему: "За що я люблю Україну"
12.05.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Розвиток мовлення. Інтерв'ю в публіцистичному стилі.
Завдання: Опрацювати матеріал у підручнику на с. 211,213. Виконати усно вправи 375, 376. Скориставшись пам'яткою "Як підготуватись до інтерв'ю", візьміть у старшої людини інтерв'ю, запишіть у зошити, надавши йому ознак публіцистичного стилю.
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Контрольна робота. З української прози. Український гумор. Тести
Завдання: Виконати тести для контрольної роботи
1.
Хто у творі
«Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» мав прізвисько Жучок?
А) Федько
Котигорошко;
Б) Петро Білий;
В) Вітька Горобець;
Г) Галька
Козачок.
2.
За повістю В. Дрозда “Білий кінь Шептало” виберіть
правильну відповідь:
а) образи
твору мають алегоричну основу;
б) кінь
Шептало не повернувся на конюшню;
в) Шептало
був гнідим;
г) конюх
Степан не любив коней, тому часто їх бив.
3.
Чого не робив Федько з повісті В. Чемериса «Вітька +
Галя, або Повість про
перше кохання» для закоханого Вітьки?
А
складав
серенаду
Б
давав списувати домашні завдання
В
написав вірша до
газети
Г добував гроші для кіно
4.
Визначте рядок, у якому зазначено проблеми,
порушені в оповіданні
В. Дрозда «Білий кінь Шептало».
А Проблема
знищення природних багатств, рідкісних рослин;
Б збереження
навколишнього середовища;
В проблема
людини в суспільстві, її знеособлення, питання дійсності та мрії;
Г питання
збереження деяких видів тварин;
Д питання
міжособистісних стосунків у робочому колективі.
5. Предки
Шептала (В. Дрозда “Білий кінь Шептало”):
а) були
спортивними конями;
б) виступали в цирку;
в) возили
коней;
г) брали участь у військових подіях.
6. Визначте жанр твору Ю. Винничука “Міце для дракона”:
а) оповідання;
б)
казка;
в) повість-казка;
г) легенда.
7.
Дракон Грицько з
повісті-казки Ю. Винничука нагадував князівні при першій зустрічі
А квіточку
Б сонечко
В бджілку
Г метелика
8. Чого навчив Пустельник дракона (Ю. Винничук
“Місце для дракона”):
а) співати;
б)
танцювати;
в) читати;
г) писати.
9.Сватання до Галі Козачок у сюжеті повісті В. Чемериса
є:
А експозицією
Б зав’язкою
В кульмінаційним моментом
Г розв’язкою
10. Хто вбив
дракона у творі Ю.
Винничука “Місце для дракона”:
а) Пустельник;
б) пан Лаврін;
в)
джура;
г)
Кельбас із Цюкалівки.
11. Люботинському князеві з повісті-казки Ю. Винничука
потрібен був дракон, щоб
А знайти собі зятя
Б прославитися в битві з ним
В настрахати ворогів
Г залучити туристів
12.Укажіть
художні засоби, які містить цитата «Привабливість теплого надвечір*я мертвіла,
опадала, як зжовклий лист під буйним поривом осіннього вітру»:
А) гіпербола, порівняння;
Б) літота, анафора;
В) фразеологізм, епітет;
Г) метафора, порівняння.
13.
Установіть відповідність між сюжетним елементом й уривком з твору
А зав’язка 1 повернення
Шептала до конюшні
Б розвиток дії 2 відчуття справжнього щастя на волі
В кульмінація 3 життєві перипетії Шептала
Г розв’язка 4 конюх Степан із Шепталом вирушив за зеленим харчем
5
знайомство читача з білим конем
14. Установіть
відповідність між літературними героями та їхніми характеристиками.
1 «Який із нього єретик? Молоде ще, зелене» А Шептало («Білий кінь Шептало»)
2 «Серед усіх робіт він найбільше Б Пустельник
(«Місце для дракона»)
недолюблював крутити привід і їздити до міста»
3 «Але навіть він своїм приземленим В Грицько («Місце для
дракона»)
розумом тямкує тимчасовість своєї
влади над Шепталом»
4 «Держава спала. Я мусив її розбудити, Г Настуня («Місце для дракона»)
поки був дракон, я мав сенс життя»
Ґ Степан («Білий кінь Шептало»)
Українознавство 5-А, 5-Б класи
Тема уроку .Повторення і узагальнення вивченого матеріалу в кінці року.
Завдання: повторити вивчений матеріал по темі «Моя держава- Україна», дати відповіді на питання:
1. Що я дізнався(дізналася) про історичне минуле мого народу?
2. Хто з українськиз державотворців мені найбільше запам'ятався? Чому?
1. Що я дізнався(дізналася) про історичне минуле мого народу?
2. Хто з українськиз державотворців мені найбільше запам'ятався? Чому?
14. 05.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи.
Завдання: Повторити матеріал по темі "Просте ускладнене речення". Переглянути відеоурок на цю тему. Виконати вправу 338
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Література рідного краю. Гумор у творчості рівненських поетів.
Завдання: прочитати гумористичні твори Леоніда Куліша, дати відповідь на питання: які теми порушує у своїх творах Леонід Куліш?
Українознавство 7 клас
Тема уроку. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.
Завдання:повторити вивчений матеріал, дати відповіді на питання.
1.Що нового я дізнався(дізналася) на уроках українохнавства?
2. Які сучасні українські ігрові програмні продукти мені подобаються?
1.Що нового я дізнався(дізналася) на уроках українохнавства?
2. Які сучасні українські ігрові програмні продукти мені подобаються?
15.05.2020
Українознавство 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Українські образи та мотиви у світовому мистецтві.
Завдання: Переглянути відео "Українські образи та мотиви у світовому мистецтві"
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Позакласне читання. Бесіда про самостійно прочитані твори.
Завдання: Написати відгук на самостійно прочитаний твір, що найбільше вразив і запам'ятався
18.05.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи.
Завдання: повторити правила вживання апострофа у словах, правила написання прислівників разом, окремо або через дефіс, написання часток і сполучників разом, окремо або через дефіс. Скласти словникові диктанти на повторені орфограми.
Українознавство 6 клас
Тема уроку. Тематичне оцінювання. Україна та українці у світі.
Завдання : переглянути відео, підготувати повідомлення про роль української діаспори в житті українців.
19.05.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.
Завдання: виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/7999
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу
Завдання: виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/158942
Українознавство 5 клас
Тема уроку .Повторення і узагальнення вивченого матеріалу в кінці року.
Завдання: повторити вивчений матеріал по темі «Моя держава- Україна», скласти тести по темі «Моя держава- Україна».
21. 05.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу за рік.
Завдання: повторити вивчений матеріал, виконати вправи 474, 476.
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу у ІІ семестрі.
Завдання: повторити вивчений матеріал,скласти тести за вивченим матеріалом.
Українознавство 7 клас
Тема уроку. Повторення і узагальнення в кінці року.
Завдання: створити презентацію до вивченого матеріалу(на одну із тем)
22. 05.2020
Українознавство 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Тематичне оцінювання. Україна та українці в світі.
Завдання: Написати есе "Нашого цвіту по всьому світу"
25.05.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу за рік.
Завдання: повторити вивчений матеріал, скласти тести по вивченому матеріалу.
Завдання: повторити вивчений матеріал, скласти тести по вивченому матеріалу.
Українознавство 6 клас
Тема уроку. Повторення і узагальнення в кінці року.
Завдання : повторити вивчений матеріал за рік.
26.05.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.
Завдання: виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/7999
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу
Завдання: виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/158942
Українознавство 5 клас
Тема уроку .Повторення і узагальнення вивченого матеріалу в кінці року.
Завдання: повторити вивчений матеріал за ІІ семестр
28. 05.2020
Українська мова 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу за рік.
Завдання: повторити вивчений матеріал, виконати вправу 468
Українська література 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу у ІІ семестрі.
Завдання: повторити вивчений матеріал, підготувати буктрейлер до вивченого твору ( на вибір).
Українознавство 7 клас
Тема уроку. Повторення і узагальнення в кінці року.
Завдання:скласти тести по вивченому матеріалу(на одну із тем)
29. 05.2020
Українознавство 8-А, 8-Б класи
Тема уроку. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.
Завдання: Скласти тести по вивченому матеріалу(на одну із тем).
Немає коментарів:
Дописати коментар